Tuesday, September 19, 2006

toamna peste turle


Cred ca de data asta chiar vine toamna. Si e chiar 19 septembrie, de ce n-ar veni? Luni incepe si anul universitar, cred ca nu mi-am dat destul seama ca prima perioada a fost de fapt de vacanta.
Ei bine, m-am decis atunci si eu sa-mi iau un weekend off. La Paris... Mmmmmm... Abia astept. De vineri pana duminica, la Monica. Si cei 4 pushti simpatici. Nici nu stiu cum sa ma impart intrea ei toti, Calina, Charlotte, Geanina. Noroc ca nu mai sunt la Paris si Ana si Tudor - desi cred ca puneam de-o petrecere atunci. Oricum, daca e sa ma ploua, macar sa ma ploua la Paris!
Merg cu autocarul, 4 ore. Thalys facea 1 ora si jumatate, dar de 3 ori mai scump. Vorba grecoaicei mele Elsa: macar cu autocarul nu treci prin tuneluri si vezi peisajul. Asa e: partea plina a paharului!
Si apropo de greci (care sunt 3 in jurul meu, si deja cam jumatate din voluntarii mei sanatosi la studiu...) mi se spune ca bunicul meu provine probabil din zona satului Syrrako, langa Ioannina, de unde au plecat multi greci catre Romania la inceputul secolului XX. Christos mi-a aratat si poze faine de acolo si va arat si eu una. Mi-ar place sa merg acolo - in nordul Greciei, in munti.
In alta ordine de idei, sa mergeti sa vedeti The Sentinel cand vine in Bucuresti. Micheal Douglas - inca foarte sexy, la fel Kim Basinger. Eva Longoria inca banala, desi sexy. Dar subiectul foarte destept - din seria The Game, Traffic. Am devenit oare fan Michael Douglas? Oricum, mai degraba decat Catherine Zeta-Jones... (pfui. consumism hollywoodian, ma mir ca n-am cumparat Vanity Fair cu Suri Cruise-Holmes...)

No comments: