Wednesday, September 20, 2006

unde in grecia?


Stiu ca sunt in Belgia, dar acum traiesc episodul Grecia. Fiindca am trei colegi greci, v-am mai spus: Elsa si Christos in laborator, si prietenul lor Dimitris. Toti trei voluntari sanatosi in studiul meu de imagistica vectoriala a velocitatilor miocardice (asta ca sa nu credeti ca am venit aici doar ca sa scriu bloguri....). Sunt ei cam taca-paca un pic (agitati, vorbesc tare, ca grecii adica), dar simpatici.
Si asa a tot venit vorba despre sfertul meu de sange grecesc, si uite asa, de la unii de la atii, adica de la ei si de la mama, aflu detalii. Si aflu ca de fapt regiunea aflata langa Ioannina de unde au venit strabunicii mei se numeste Zagoria, in Epir, in nordul Greciei. Inca nu am gasit localitatea. Mama spune Dragoi, grecii mi-au promis ca afla cum se numeste exact! Sunt curioasa cu ce poze mai apar!
Dar pana atunci, de ce oare toata lumea se duce in Grecia la mare? toti la Paralia, in Halkidiki si pe insule (acolo de fapt stiu). Pentru ca in muntii Pindului, in nord, pare splendid.
Iata poze...
In rest - citesc Dilema veche si Catavencu, aduse de Ioana de la Bucuresti. Si plonjez in atmosfera balcanica (mai ales prin Catavencu!). Si Vama veche s-a despartit - imbatrinim - sniff sniff :-)

No comments: