Wednesday, November 01, 2006

Auto-reflectie


Mama mi-a povestit acum 3 zile ca in Dilema a aparut un articol "To blog or not to blog". Asa ca astazi, cand a aparut pe net l-am si citit. Mi-a placut paralela blogului cu un caiet-jurnal cu margini aurite si pagina ivorie pe care si-ar fi scris Doamna T jurnalul (slabiciunea mea dintre personajele feminine din literatura) - va puteti imagina ca e o "paralela divergenta" (sic ;-). Dar va las sa-l cititi la http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=144&cmd=articol&id=4213
Adevarul este ca mi-e dor de citit Dilema veche sambata dimineata ... Sper sa o regasesc aceeasi peste 10 luni! Nu e acelasi lucru sa o citesti pe net. E interesant: pe net pot citi ceea ce acasa n-aveam rabdare pe hartie: Cotidianul, Evenimentul sau www.hotnews.ro, ca sa stiu ce se mai intampla acasa; dar nu Dilema sau 22; probabil exista zone diferite ale creierului care le proceseaza. Pe de alta parte distanta si ascultarea stirirlor si interviurilor belgiene francofone imi accentueaza impresia ca jurnalistii obisnuiti din Romania sunt niste simpli povestitori, dar in nici un caz capabili de a interpreta evenimente. Ceea ce face din marea masa a cititorilor lor oameni care doar au impresia ca sunt informati, dar care nu au fost deloc educati pentru interpretarea evenimentelor despre care citesc.
Iar pentru cei care vor sa inteleaga macar partial ce se va intampla dupa 1 ianuarie 2007 (sau ce se intampla deja) - de citit www.euroactiv.ro.

Iar daca va intrebati cum de sunt treaza la 8.28 dimineata cand azi e Toussaint si e zi libera: m-a trezit Ciprian la 7 jumate cu un telefon sa-mi spuna ca a primit aprobarea de la ministru! Aleluia! Ce minune, in sfarsit! Asa ca vom deveni Sweet IQ's peste vreo saptamana...

No comments: