Sunday, December 03, 2006

Duminica cu ploaie dar frumoasa

Weekendul asta am jurat ca stam acasa. Sau mai bine zis ca nu mai facem pic de turism. Dupa trei weekenduri Gent-Praga-Brugges, un weekend la gura sobei (care soba?) era binevenit. A fost aproape weekend lenes: am si lucrat amandoi (ne partageam laptopul...) dar am si lenevit si ne-am bucurat de asta!
Ieri - o zi perfecta, au venit in Leuven nasii nostri din Bucuresti, asa ca am stat la povesti, si desi a durat doar cateva ore, bucuria a fost atat de mare ca ne putem hrani din ea cateva saptamani! Si nu povestim nimanui cu ce deserturi belgiene ne-am rasfatat, Dame blanche pentru unii, Mousse au chocolat pentru altii... mmmiam mmmiam (vezi poze).



Astazi ne-am trezit cu cer senin, am mancat de pranz cu ploaie torentiala, si apoi ne-am plimbat cu luna plina fara nori. Vremea in Belgia este cel mai bine definita prin cuvantul capricios. Dar noi nu ne mai lasam pacaliti, avem umbrele si curaj. Asa ca am iesit cand inca ploua pana pe o straduta din spatele rezidentei, unde se afla o cafenea tare faina: o incapere mare dar nu foarte, cu pereti inchisi la culoare, canapele de piele, si multe biblioteci pline de carti, grupate pe tari. Si pentru fiecare tara exista ghiduri de calatorie, albume si carti de literatura. Plus reviste de calatorii sau de fotografie ori de decoratiuni interioare. Poti sa-ti savurezi cafeaua citind cate ceva fain. Era plin de lume, abia am gasit cateva locuri, noi care ne imaginam ca vom fi singuri! Pana am plecat se terminase si ploaia, asa ca ne-am putut plimba in voie pe stradutele orasului.

De acum suntem gata pentru o noua saptamana de stat la spital de la 8 dimineata pana la 8 seara (iar pentru asta nu avem poze...)

No comments: