Sunday, August 16, 2009

Si iata-ne la munte!

Weekend de vara-toamna - am decis sa vedem muntele si sa ajungem la el pe alt drum decat faimosul DN1. Asa ca am luat-o pe la Targoviste. Am revazut Mogosoaia si Buftea, am fost la Curtea Domneasca si am urcat in Turnul Chindiei (nu mai fusesem cred din scoala primara!), si apoi am urcat pe un drum tare frumos, impadurit, bine asfaltat (mai putin o portiune de 1 km aproape de destinatie) catre Sinaia.
Unde ne-a prins o ploaie teribila! A tinut vreo ora, timp in care am baut doua cafele bune la Coffee&You sub hotelul Sinaia privind ploaia...

Si apoi, am decis sa mai facem ceva ce nu mai facusem de multi multi ani, de cand Sinaia a devenit locatia congresului de cardiologie de toamna, si nimic mai mult. Sa urca la Cota 1400 (cu masina ;-), si sa ne uitam la cer mai de-aproape, si la vaile de sub noi.

Si iata:

Sus erau aburi de ceata, jos se vedeau petece insorite, si la Cota am vazut o ursoaica si 2 ursuleti catarati pe un tomberon, imuni la latraturile cainilor si flash-urile aparatelor!



No comments: